středa 27. května 2015

OBALY NA iPHONE 5S

Ahojky.
Napadlo mě že bych vám mohla udělat průzkumník obalů na můj telefon. Mám teda iPhone 5s Golg 32Gb. Mám na něj celkem 16 obalů, ale ještě přemýšlím že si nějaké objednám. Vím říkáte si na co tolik obalů. Hodně lidí to říká. Ale pořád je co si kupovat a co se mi líbí. Navíc já objednávám na Aliexpress. Kde to májí strašně levné a ještě k tomu poštovné ZDARMA. Z Aliexpressu jich mám celkem 8. Zbytek je z různých obchodů.(Bude tady zase víc obrázků.)

MOJE OBALY:
Všechny obaly skladuji v této stříbrné krabičce.
























ALIEXPRESS $13 DOHROMADY:


































































































CLAIRE´S (cenu si bohužel nepamatuju):






Takko cca 150Kč:














co jsem dostala:



























Tohle byly moje obaly. Jak se tak dívám tak to nevypadá že bych bylo nějak moc. Děkuji moc jestli se podíváte. A všichni co máte iPhony a i vy co nemáte kupujte OBALY.
  -Naty <3








Žádné komentáře:

Okomentovat