čtvrtek 21. května 2015

Ahojky.
 Dneska je tu moje první recenze.Tato recenze bude o šampónu a kondicionéru.Oba dva produkty jsou od značky Aussie,která je velmi proslulá.Značka Aussie má zajímavý příběh.Existuje už od roku 1979.Šampóny Aussie vymyslel vlasový expert Tom Redmond,když navštívil Austrálii.Skládají se z např.jojobových semínek,z listů eukalyptu a z kůry třešně.Dnes už vývoj pokročil.
 Musím říct,že jak šampón,tak i kondicionér je naprosto skvělý.Já mám pro dlouhé vlasy,aby svištěly.A jsem naprosto spokojená.Už po jednom umytí šampónem jsou vlasy pěkné a lesklé.Ale s kondicionérem jsou o několik levelů výš.Produkty Aussie jsou krásně parfemované.Ty moje voní tak sladce a mají modrou barvu.
 Jejich obaly jsou jednoduché,ale zato originální a pěkné.V jednoduchosti je krása.Mně se moc líbí jejich otvírání,že vám do něj nenateče voda a nemusíte odšroubovávat a zašroubovávat.
 Podle mě není ztráta do něj investovat.Určitě se to vyplatí.Jinak jeden stojí 150Kč dohromady 300Kč.
 -Naty <3

Žádné komentáře:

Okomentovat