středa 3. června 2015

LOOKBOOK SPRING/SUMMER 2015

  Ahoj.
 Chci vám ukázat jak se já oblíkám. Není to nic zvláštního, ale napadlo mě že by to pro někoho mohlo být inspirační. Oblékám se každý den jinak. Někdy se mi to povede a někdy bych se  hambou propadla do země. Ale konečně je jaro/léto  takže už konečně můžu nosit sukně a šortky. Když je škaredě tak nosím rifle, ale to logický. Budu asi psát dny, ale to neznamená že to nosím pořád dokolečka, zrovna v ten den nebo tento týden. Je to i taková menší ukázka hodinek Daniel Wellington. Jsou boží! Nosím je pořád, protože se ke všemu hodí.

Pondělí:





















Tento outfit je spíš, když chcete někam rychle jít nebo když se vám nechce moc oblíkat. Nebo prostě když je vám to jedno. A taky když je teplo a  nechcete toho mít na sobě moc.

úterý:





















Tady je to hodně podobné. Já takové outfity (jednoduché) nosím, když máme hodně tělocviku a nechce se mi moc převlékat. Jako např. v úterý.

středa:





















Dnes hodně letí kimona. Je to hodně průsvitná látka. Mně se to moc líbí. Hlavně k šortkám a uplému  topu.
 
čtvrtek:




















Tento outfit je takový roztomilý, hodí se když půjdete do společnosti i do školy. Hrozně  moc se mi k tomu;líbí buřinka. Mně se líbí skoro všechny tipy klobouků. Uvažuji že bych si koupila ten klasický. Ale už je na ně asi moc teplo.

pátek:





















Tak tohle je třešnička na dortu. Tento outfit se mi osobně líbí nejvíc. Nosím ho, když je ještě trochu pofukuje. Je moderní ležérní, ale ten tattoo choker to rozbije společně s džínama a botama. I ta kočka na tom tričku je zajímavá.  Zaručeně tímto outfite upoutáte pozornost a zapůsobíte.



To by bylo asi vše. Tohle byla moje malá ukázka šatníku. Mohli jste si všimnout ,že hodně ráda nosím šortky. Ale u mě prostě vedou tepláky nebo něco hodně pohodlného. Jestli chcete aby jsem to dělala pravidelně napište mi to do komentářů  a taky jestli chcete něco o hodinkách Daniel Wellington. Snad jsem vás trošku inspirovala a třeba i namotivovala k novému   jarnímu / letnímu stylu.

- Naty <3




















Žádné komentáře:

Okomentovat