neděle 24. května 2015

HAUL

Ahojky.
Dnes tu pro vás mám haul , protože jsem byla nakupovat s mojí nejlepší kamarádkou v Olympii Brno. No a něco jsem pokoupila. Je tady víc obrázků, tak snad se vám to bude líbit.Doufám že se nějak neurazíte nebo nenaštvete. Dělám to kvůli vám. Je tady oblečení , šperky a i kosmetika.

celý nákup:













¨





tričko Tally Weijl 319Kč,tílko Tally Weijl 319Kč:





















roztrhané boyfriend jean Tally Weijl 799Kč:













Tally Weijl tattoo choker 139Kč,náhrdelníky akce 2 plus 1 dohromady 188Kč:


































tílko HaM 199Kč,crop top proužky 349Kč:




















šortky HaM 599Kč:













crop top New Yorker 199Kč,slun. brýle 299Kč,body tattoos 89Kč:















¨








sluneční brýle Lindex 199Kč:











Douglas Batiste velký 109Kč,Batiste malý 55Kč:













Sephora Benefit posie balm 600Kč,sephora vanilla parfém 120Kč:














Marks a Spencer čokoládové sušenky,skotské máslové sušenky ceny nevím:












Snad jsem vás neunudila :D Tak tohle byl celý můj ,,haul.´´Omlouvám se za tu špatnou kvalitu, ale přijela jsem pozdě a už byla tma... Ale už dnes jsem vám chtěla něco vydat. V tom se mi to několikrát smazalo. No tak jsem to konečně dokončila. Třeba jsem vám něco zalíbí a půjdete si to koupit.
 -Naty <3













































Žádné komentáře:

Okomentovat